آموزش بازی حکم

 بازی حکم:

"حکم" پرطرفدارترین بازی پاسور نزد ایرانیان است. این بازی که با 52 کارت اصلی بازی انجام میشود متکی بر شانس و بخت و مهارت بازیکن است. این بازی را می توان به صورت های 2نفره،3نفره و 4 بازی کرد که محبوب ترین گونه آن 4 نفره است . در گونه 4 نفره حکم(دوبه دو) ، بازیکنان روبرو یار یکدیگرند(هم تیمی هستند) ولی در گونه های 3 و 2 نفره هرکس علیه سایرین بازی می کند.
اساس برد و باخت در هر دور بازی بر گرفتن «هفت دست بازی» استوار شده است و اساس برنده شدن در هردست بازی کسب هفت امتیاز است که به هر کدام از این امتیازات «دست» هم گفته میشود و گرفتن هرامتیاز را«دست گرفتن» میگویند.آموزش پایه برگ های پاسور:

همانطور که می دانید برگ های پاسور ۵4 برگ می باشد که با آنها میتوان بازی های مختلفی انجام داد.ولی ما در بازی حکم تنها از 52 برگ اصلی استفاده میکنیم(از جوکر ها استفاده نمی کنیم)
برگ ها شامل ۴ خال هستند،یعنی به ۴ دسته تقسیم میشوند:
خال دل : به شکل قلب و رنگ قرمز هست. 
خال خشت : به شکل لوزی و رنگ قرمز هست. 
خال خاج(گشنیز) : به شکل برگ و مشکی رنگ هست. 
خال پیک : به شکل عدد 5 که پایه هم داردف و به رنگ مشکی هست.



آموزش کامل در ادامه مطلب

.: ادامه مطلب :.

دیگر

از وبلاگ دیگر ما دیدن فرمایید

 

www.aryansadeghi.loxblog.com


ParsKhan 1.1 – خواننده متن فارسی

با گذشت زمان، بر حجم اطلاعات متنی افزوده می‌شود. روزانه میلیون‌ها صفحه وب حاوی اطلاعات جدید بر روی اینترنت قرار می‌گیرد. بسیاری از کتاب‌ها به صورت دیجیتالی ارائه می‌شوند. ممکن است روزانه چندین ایمیل به دست شما برسد و همه این‌ها در حالی است که برای خواندن هر یک باید برای مدت طولانی از همه کارهای دیگر غافل شده و به صفحه نمایش خیره شوید و متون را بخوانید. پارس‌خوان یک سیستم Persian Text To Speech کاملاً رایگان و منبع‌باز است و تحت قوانین GNU/GPL منتشر می‌شود.

 

ParsKhan

دانلود در ادامه مطلب

.: ادامه مطلب :.

Balabolka 2.4.0.520 – تبدیل متن به صدا

Balabolka یک ابزار کاملا رایگان برای تبدیل متن به گفتار است که متن نوشته شده روی صفحه را برای شما می خواند و به وسیله آن می توانید متن خود را به راحتی تبدیل به گفتار کنید. با استفاده از این نرم افزار تبدیل متن به صدا همه نوع صداهایی که بر روی سیستم کامپیوتر شما نصب شده است در دسترس Balabolka می باشد. با این نرم افزار تبدیل متن به صوت ، متن روی صفحه نمایش می تواند تبدیل به گفتار شده و به صورت یک فایل WAV و یا یک فایل MP3 ذخیره شود. این نرم افزار تبدیل متن به صدا می تواند محتوای کلیپ بورد و همچنین متون داخل یک فایل Word و فایل های HTML را به راحتی بخواند.

 

Balabolka

دانلود در ادامه مطلب

.: ادامه مطلب :.

Mozilla Firefox 12.0 Final – مرورگر فایرفاکس

Mozilla FireFox محصولی متن باز از شرکت موزیلا مرورگری مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم، جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up و … از ویژگی های برتر این مرورگر اینترنتی می باشد.

 

Firefox

دانلود در ادامه مطلب

.: ادامه مطلب :.

نرم افزار پارسی را پاس بداریم ۳.۰

نرم افزار پارسی‌‌را‌پاس‌بداریم توانمندترین نرم‌افزار در زمینه‌ی پرورش و نگهداری از فرهنگ ایران زمین است. این نرم‌افزار به شما برای پالایش نوشته‌های پارسی و پاک سازی واژگان بیگانه از نوشته‌ی شما کمک می‌کند. این نرم افزار توسط گروه فرهنگی و نرم افزاری پارسیبان تولید شده است.

 

Parsi_Ra_Paas_Bedarim

ابزارهای کنونی:
- شاهنامه فردوسی
- فرهنگ واژه فارسی به پارسی با بیش از ۱۲۰۰۰ سرواژه
- پینگلیش به پارسی
- استان‌ها به پارسی
- سالنامه آریایی و ابزار برگردانی سالنامه‌های گوناگون به یکدیگر
- نویسنده‌ی پارسی میخی
- پالایشگر نوشته
- نام‌های ایرانی در دو بخش دخترانه و پسرانه
- آزمون
- دانستنی‌ها
- توانمندی افزودن واژه‌های دلخواه به واژه‌نامه
- برگه کلید پارسی
- برابرساز پرشتاب

دانلود در ادامه مطلب

.: ادامه مطلب :.

Earth Alerts 2012.1.12 – پیش بینی حوادث طبیعی

Earth Alerts نرم افزاری رایگان و کاربردی می باشد که می تواند حوادث طبیعی را که قرار است رخ دهد را به شما اطلاع دهد. همچنین این نرم افزار وضعیت آب و هوای نقاط مختلف دنیا را نیز پیش بینی می نماید.

 

Earth Alerts

دانلود در ادامه مطلب

.: ادامه مطلب :.

CDBurnerXP 4.4.1.3099 – رایت آسان داده ها

CDBurnerXP ، نرم افزاری رایگان و کم حجم برای رایت انواع داده ها روی CD یا DVD و همچنین ایمیج گرفتن که دارای بسیاری از امکانات گوناگون دیگر درون یک نرم افزار کوچک می باشد.

 

 

 دانلود در ادامه مطلب

.: ادامه مطلب :.

Adobe Flash Player 11.2.202.235 – دانلود فلش پلیر

نگارش جدید و نهایی فلش پلیر Flash Player برای مشاهده کلیپ‌های فلش و فایل های SWF.

 

Flash Player

دانلود در ادامه مطلب

.: ادامه مطلب :.

Avira Free Antivirus 12.0.0.1125 – آنتی ویروس رایگان اویرا

Avira Free Antivirus آنتی ویروس رایگان و قدرتمندی است که از پشتیبانی عالی برای مراقبت از سیستم شما در برابر ویروس ها و تروجان ها برخوردار می باشد. این آنتی ویروس به راحتی و به صورت روزانه قابل به روز رسانی است. دارای محیط بسیار ساده و پیکربندی بسیار واضح می باشد. آنتی ویروس Avira یکی از سبک ترین آنتی ویروس ها می باشد که تاثیر بسیار کمی روی سرعت ویندوز می گذارد.

 

Avira Free Antivirus

دانلود در ادامه مطلب

.: ادامه مطلب :.

Google Chrome 19.0.1084.46 Final / 20.0.1132.8 Dev – گوگل کروم

Google Chrome یک مرورگر وب پرسرعت و رایگان است که توسط شرکت گوگل عرضه شده است. این مرورگر با اینکه عمر زیادی ندارد اما دارای محبوبیتی بسیار گسترده در بین کاربران می باشد. سرعت بالا، محیط زیبا، سبک بودن، پشتیبانی از افزونه ها و … از ویژگی های این مرورگر می باشد.

 

Google Chrome

دانلود در ادامه مطلب

.: ادامه مطلب :.

CCleaner 3.19.1721 – پاک سازی ویندوز

CCleaner نرم افزاری رایگان، بسیار محبوب و قدرتمند جهت پاک سازی فایل های بیهوده، رد پاها، تاریخچه مرورگرهای اینترنتی ، خطاهای رجیستری و … می باشد.

 

CCleaner

دانلود در ادامه مطلب

.: ادامه مطلب :.

Foobar2000 1.1.12a – پخش فایل های صوتی

Foobar2000 پلیر حرفه ای، رایگان، متن باز و قدرتمند فایل های صوتی است که می تواند همراه همیشگی شما در محیط ویندوز هنگام گوش دادن به فایل های صوتی باشد. این نرم افزار قدرتمند قادر است تا فرمت هایی نظیر MP1 ،MP2 ،MP3 ،MP4 ،MPC ،AAC ،Ogg ،FLAC/Ogg FLAC ،WavPack WAV ،AIFF ،AU ،SND ،CDDA ،WMA را به خوبی پشتیبانی کرده و بهترین کیفیت پخش را در کار با این فرمت ها به کاربر القا کند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به ویرایش اطلاعات توضیحی فایل ها، پشتیبانی از ریپینگ های سی دی های صوتی همچنین تبدیل فرمت های صوتی تحت پشتیبانی با استفاده از ابزارهای تبدیل کننده قرار داده شده در محیط نرم افزار نام برد.

 

Foobar2000

دانلود در ادامه مطلب

.: ادامه مطلب :.

Notepad++ 6.1.3 – ویرایشگر حرفه ای متن

++Notepad نرم افزاری رایگان برای ویراش کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار ، زبان‌ های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد.

 

NotepadPlusPlus

دانلود در ادامه مطلب

.: ادامه مطلب :.

Comodo Dragon 19.1 – مرورگر سریع و امن

مرورگری سریع که بر مبنای فناوری کروم طراحی و ساخته شده است و تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. مرورگر Comodo Dragon را می توان امن ترین مرورگر اینترنتی حال حاظر دانست. این مرورگر توسط شرکت حرفه ای امنیتی Comodo که محصولات امنیتی قدرتمندی تولید کرده ساخته شده است. این مرورگر دارای محیط جذاب و امکانات بسیار گسترده و متنوعی می باشد.

 

Comodo Dragon

دانلود در ادامه مطلب

.: ادامه مطلب :.

myTV 2.4.1 – پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌های فارسی و خارجی

myTV نرم افزاری رایگان و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های خاطره‌انگیز ایرانی و پخش موسیقی خارجی به وسیله این نرم افزار امکان‌پذیر است. همچنین شما می‌توانید شبکه‌های دلخواه خود را به صورت دستی به این نرم‌افزار اضافه نمایید.

 

نگارش ۲.۴.۱ منتشر شد : ۱۳۹۱/۰۲/۲۷

 

myTV

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار:
- محیط بسیار زیبا و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن
و …

دانلود در ادامه مطلب

.: ادامه مطلب :.

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

aredl

آریان صادقی

aredl

http://aredl.loxblog.com

دانلود برترین برنامه ها

آموزش بازی حکم

دانلود برترین برنامه ها

به وبلاگ من خوش آمدید دانلود برای همه

دانلود برترین برنامه ها